Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Мини-чат
ОК
Друзі сайту











Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Напрямки роботи

Завдання на новий 2017-2018 навчальний рік та оздоровчий період

У 2017-2018 навчальному році дошкільний заклад буде закінчувати працювати над проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості згідно вимог програми розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля».
Продовжуючи роботу щодо підвищення результативності освітнього процесу з метою ефективності впливу роботи дошкільного закладу на розвиток особистості дитини та з погляду на проблеми, які виявлено у 2016-2017 навчальному році, колектив ДНЗ визначив такі основні завдання на наступний рік:

  1. Формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку у світлі програми розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля».
  2. Зміцнення здоров’я дошкільників засобами фізичного виховання.
  3. Продовжити роботу щодо патріотичного виховання шляхом формування навичок спілкування і ефективної взаємодії дошкільників у суспільстві.
  4. Продовжити підвищувати якість освіти через активне впровадження в освітньо-виховний процес інформаційно-комп’ютерних технологій, спрямованих на професійне зростання творчої активності педагогів.
  5. Продовження роботи по максимальному охопленню дітей дошкільного віку закріпленого мікрорайону дошкільною освітою та надання їм якісних освітніх послуг.

Методична робота в дошкільному навчальному закладі проводиться за двома основними напрямками:

  • Пошук та вивчення нових технологій і методів у методичній і психолого-педагогічній літературі; їх теоретичне осмислення, апробація, аналіз та підсумки використання в практичній роботі з дітьми.
  • Вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його розповсюдження; практичній роботі з дітьми).

Основними компонентами змісту методичної роботи є:

  • отримання знань педагогами,
  • вміння їх реалізувати на практиці,
  • наявність результативності в педагогічній роботі,
  • створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та навчально-виховного процесу з дітьми.

Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі форми методичної роботи:

  • Система навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції;
  • Творчі групи;
  • Семінари - практикуми;
  • Колективні перегляди занять;
  • Школа молодого вихователя;
  • Консультації для педагогів.