Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Мини-чат
ОК
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Напрямки роботи

У 2016-2017 навчальному році дошкільний заклад буде продовжувати працювати над проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості згідно вимог програми розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля».

Продовжуючи роботу щодо підвищення результативності освітнього процесу з метою ефективності впливу роботи дошкільного закладу на розвиток особистості дитини та з погляду на проблеми, які виявлено у 2015-2016 навчальному році, колектив ДНЗ визначив такі основні завдання на новий рік:

  • Забезпечення цілісного підходу до формування мовно-мовленнєвої компетенції дошкільників, шляхом застосування комплексу методів та прийомів в різних видах діяльності.
  • Створити умови формування системи валеологічних знань у дошкільників щодо усвідомлення ставлення до свого здоров’я.
  • Продовжувати реалізовувати завдання з виховання в дітей любові до України, формування рис громадянина української держави, розвиненої духовності, моральності. Формувати у дітей патріотичну свідомість засобами народознавства.
  • Продовження роботи з підвищення якості дошкільної освіти через застосування сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій, впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду роботи, удосконалення механізму моніторингу освітнього процесу.
  • Продовження роботи з підвищення якості дошкільної освіти через застосування сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій, впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду роботи, удосконалення механізму моніторингу та надання їм якісних освітніх послуг.

 

Методична робота в дошкільному навчальному закладі проводиться за двома основними напрямками:

  • Пошук та вивчення нових технологій і методів у методичній і психолого-педагогічній літературі; їх теоретичне осмислення, апробація, аналіз та підсумки використання в практичній роботі з дітьми.
  • Вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його розповсюдження; практичній роботі з дітьми).

Основними компонентами змісту методичної роботи є:

  • отримання знань педагогами,
  • вміння їх реалізувати на практиці,
  • наявність результативності в педагогічній роботі,
  • створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та навчально-виховного процесу з дітьми.

Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі форми методичної роботи:

  • Система навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції;
  • Творчі групи;
  • Семінари - практикуми;
  • Колективні перегляди занять;
  • Школа молодого вихователя;
  • Консультації для педагогів.